Για την Ελλάδα:
1. Συσκευές:
Τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών: 210-9840144. e-mail: support@tracer.gr (GREECE ONLY, μόνο οι συσκευές πλοήγησης)
Ώρες λειτουργίας: 0900 – 1800 Δευτέρα έως Παρασκευή.
Τα ελλατωματικά προϊόντα γίνονται αποδεκτά μόνο με ταχυδρομείο/Courier.
Τα μεταφορικά βαρύνουν τον τελικό χρήστη.
2. Λογισμικό για smartphones:
βοήθεια για τα κινητά τηλέφωνα (μόνο στα Αγγλικά ) / Support for smartphones - Cosmote (English only): 0049-221 2888 999 (rate depends on local provider) Our customer service is there for you from Monday to Friday: 10:00 am to 18:00 pm (German Time).
3. Εναλλακτικά:
Οσοι έχουν πρόβλημα με συσκευές NAVIGON εντός και εκτός εγγυήσεως, και δεν θέλουν να αντικατασταθεί η συσκευή τους απο κάποια της GARMIN, μπορούν να στείλουν email στο facebook@navigon.com (στα Αγγλικά ή Γερμανικά) αναφέροντας το πρόβλημα και ακολουθώντας τις οδηγίες που θα τους σταλούν.
NAVIGON SERVICE
Εχω το GPSNAVIGON Premium 70 kai χρειαζεται αναβαθμηση χαρτων και αντικατασταση της καρτας με 8 GB και δεν μπωρω ναα το κανω,τι πρεπει να κανω???
ΑπάντησηΔιαγραφή